Esport a gaming marketing

Prezenční bakalářské profesní studium – Volitelný modul
Program Kreativní marketing a komunikace (kód programu: B0414P180001)

 

Hraní her aneb gamingový segment je fenomén, který zásadně ovlivňuje konzumní chování současných generacích. Až tak, že Netflix vidí většího konkurenta ve Fortnite než třeba v jiných streamingových platformách.

Ke gamingu se logicky pojí esport, další silný průmysl, který je například v asijských zemích už mnohdy populárnější než tradiční sport. Vývoj nezastavíme, tudíž pokud se chceš etablovat v marketingu, tak není nic lepšího než se zaměřit na novou rostoucí subkulturu, která bude velmi hlasitě mluvit do businessu a celkového přístupu komunikace značek.

Esport a gaming marketing ti nabídne vhled do třech světů. Jeden, který bude mapovat činnosti subjektů z esportu a gamingu (týmy, organizace, mediální domy, content houses, content creators), druhý, který ti ukáže činnosti marketingových agentur či jednotlivých značek, které se zaměřují na komunikaci v gamingu. Ten poslední svět se týká koncového uživatele, tedy svět Gen Z a nastupující Generace Alpha.

Tak či tak, vše bude provázáno principy tradičního marketingu, zejména digitálního, takže tvoje nabyté vědomosti budeš moci uplatnit potenciálně i v jiných oborech.

Díky vybranému modulu Esport a gaming marketing se zdokonalíš v následujících aspektech:

  • pochopíš konzumní chování Gen Z a Gen Alpha (jak komunikovat na současnou a nastupující cílovku)
  • naučíš se používat koordinační/komunikační platformy, které budeš každý den v práci potřebovat
  • budeš se skvěle orientovat ve světě sociálních platforem, porozumíš jejich rozdílnostem a způsobu využití
  • zjistíš, jak funguje content plan, jak ho sestavit, jakou dynamiku mají mít jednotlivé příspěvky
  • pochopíš podle jakých metrik a aspektů se vytváří brand/tým/organizace
  • zjistíš, jak v esportu a tradičních sportech funguje branding a jeho ekonomika
  • prohloubíš si dovednosti v prezentování, ukážeme ti jak zaujmout klienta a správně nacenit marketingové plnění
  • práce s budgetem, navnímání ekonomické stránky gamingu a esportu, pochopení finančních modelů

Specializované předměty

  • Svět Generace Z a Generace Alpha
  • Esport brand building/positioning
  • Gaming content plan & campaigns
  • Esportová a gamingová ekonomika a průmysl

On-line přihláška

Přihláška se podává na všechny moduly ve studijním programu Kreativní marketing a komunikace.

Uplatnění absolventů

  • digital marketing manager
  • social media specialist
  • content manager
  • brand manager
  • marketing project manager
  • digital account manager
  • digital strategist

 

Požadavky bakalářského studijního zaměření

Podmínkou pro přijetí ke studiu je ukončené úplné střední nebo úplné střední odborné vzdělání (maturitní zkouška) a úspěšné absolvování přijímacího pohovoru, který formou dialogu zjišťuje motivaci uchazeče.

Základní cena za semestr: 46 800 Kč.

Více o cenách

Udělej první krok

Přijímací řízení

Zpět na specializace
Vyber si z dalších specializací