PR a influencer marketing
Prezenční bakalářské profesní studium
Program Kreativní marketing a komunikace (kód programu: B0414P180001)
Zvažujete kariéru v PR? Fascinuje vás svět médií? Zajímáte se o veřejné dění, chcete se potkávat s influencery, budovat vztahy s novináři a žít život, který je všechno, jen ne stereotypní? VŠKK otevírá dveře do světa PR komunikace a Influencer Marketingu.
Public Relations a Influencer Marketing nejsou jen o správě mediálního obrazu; jsou strategickým nástrojem pro dosahování obchodních cílů a ovlivňování veřejného vnímání. Během studia specializace PR a Influencer Marketing získáte nejen dovednosti nezbytné pro efektivní budování osobních vztahů s novináři a influencery, psaní redakčního obsahu a tiskových zpráv, ale dozvíte se i jak zvládat krizovou komunikaci, nastavit komunikační strategii, vybrat klíčová média, sestavit rozpočet nebo vystupovat na veřejnosti.
Díky pochopení Public Relations a Influencer Marketingu se naučíte:
- Strategicky nastavit komunikační cíle směrem k laické a odborné veřejnosti.
- Správně zvolit klíčová média pro komplexní komunikaci.
- Uvědomovat si roli PR a Influencer Marketingu v celkovém marketingovém mixu.
- Efektivně nakládat s rozpočtem klienta.
- S klidem zvládat krizovou komunikaci.
- Šířit povědomí o dobrém jméně jednotlivce, firmy, či organizace.
- Budovat povědomí o klientovi v rámci komunity.
- Nastavovat efektivní komunikační kampaně a spolupráce s influencery.
Specializované předměty:
- Public Relations
- Media Relations a krizová komunikace
- Event Marketing
- Úvod do Influencer Marketingu
- Praktické využití Influencer Marketingu
Uplatnění absolventů:
- Influencer Marketing Specialist
- Manažer komunikace ve firmě
- Influencer Relations Manager
- Tiskový mluvčí
- Brand Partnership Manager
- Naši pedagogové
- Mgr. Aneta Stolzová
- doc. Olga Dolínková
Požadavky bakalářského studijního zaměření
Podmínkou pro přijetí ke studiu je ukončené úplné střední nebo úplné střední odborné vzdělání (maturitní zkouška) a úspěšné absolvování přijímacího pohovoru, který formou dialogu zjišťuje motivaci uchazeče.
Základní cena za semestr: 46 800 Kč.